5 TRIKOVA ZA KILOGRAME DOLJE

Na usporen metabolizam možemo utjecati malim sitnim trikovima i tako pomoći procesu mršavljenja.

5 malih trikova:

1. Kava stimulira centralni živčani sustav te izaziva ubrzani puls i disanje,  a to znači i ubrzani metabolizam. No naravno, ne smijete prelaziti dvije šalice dnevno jer to može biti opasno po vaše zdravlje.

2. Na pauzi posegnite za obrokom koji je bogat proteinima, osjećaj sitosti će znatno dulje trajati. To bi trebalo i suzbiti potrebu za kojekakvim nezdravim grickalicama u prolazu.

3. Ubacite u svoju prehranu obroke od plave ribe. Riba osim što je bogata omega 3 masnim kiselinama obiluje i D vitaminom koji čuva mišićno tkivo i ubrzava metabolizam.

4. Jedite voće.  Citrusno voće sadrži askorbinsku kiselinu (vitamin C) koja je jak antioksidans, a pomaže i u razgradnji masti. Jabuke  i bobičasto voće također sadrže pektin koji pomaže u borbi protiv skladištenja masnih naslaga u organizmu.

5. Na kraju, a zapravo prije svega.. Vježbajte!! Vježbanje je najbolji način ubrzavanja metabolizma, primjerice osoba od 70 kg na treningu boksa troši cca 12 kcal po kg tjelesne težine, a ukoliko trenirate 3x tjedno to iznosi otprilike 2500 kcal tjedno.

Inače energetska vrijednost 1 kg je otprilike 3500 kcal.